Hosszú út vezetett innen...(1981)

Idáig..(1995)

Sunday, May 9, 2010

Fotós 18 keréken.

Egyszer ugy adódott, hogy négyen indultunk utra együtt. Valahogy minden összejött, gyönyörü tavaszi napsütés a hegyekben Californiában, nem kellett nagyon rohanni, mondom a kollégáknak: álljunk félre valahol egy pár fotó erejéig, a tulaj már régóta szeretne egy jó képet a kocsijairól. Mikor megmutattam neki rögtön eldöntötte: ebből kér egy nagyitást az irodájába és szeretne egy naptárt is csináltatni.


Ebből a képből készült a Walker Transport naptárja, nekem jó reklám volt mert a cég minden ügyfele kapott belőle.


Régebben a Camion Magazin is adott ki naptárt minden évben. Az itt következő képek mind szerepeltek az otthon kiadott naptárakban. Ezt egy Truck Stop-nál fotóztam Los Angelesben.


Egy parkolóban töltöttük az időt ezzel a kamionossal, aki egész hétvégén a kocsiját polirozta. Amikor ezzel elkészült akkor kifestette a betüket a gumikon. Neki lett egy gyönyörü kamionja nekem meg egy ujabb nyertes fotóm.

Véletlenül láttam meg egy hirdetést útban hazafelé: ezen a hétvégén Truck Show Portland, Oregonban. Eltöltöttem ott pár órát ( és több tekercs filmet ) Ahol ennyi gyönyörü kocsi jön össze ott nem lehet spórolni a filmmel.


Minden államban megvolt a kedvenc helyünk ha "beragadtunk" hétvégére. Los Angelesben nyáron kibirhatatlan a szmog és a hőség igy mindig kimentünk a városból. Egy órára északra van egy Truck Stop 4000 láb magasan a hegyekben, sokkal hüvösebb és tisztább a levegő, ott készült a fenti kép. Annak idején egy Camion Magazin naptár első lapja volt.

No comments:

Post a Comment